♥ Onsdag !

Finns inte så mycket att skriva. Jag är trött och har ingen fantasi..
Idag har iaf jag och Kit varit på Hugos och ätit Pizza-och tacobuffé : )
Det var gott kan jag lova er! Därefter åkte vi och hämtade ut hans barnmat
från ICA, sen åkte vi hem till honom och vilade ett bra tag.
Vid halv 4 åkte jag hem till mig och Kit åkte till stan för att träffa Henry.
Jag satt mest vid datorn typ. Finns inte så mycket mer man kan göra ;)
Vid 7 kom Kit iaf.. Då åt vi äpplegröt och kollade på Top Model 8.. mys.

Mjaa, vad mer.. hmm :D Sitter bara här och tråkar nu.. mamma o pappa
tjatar på mig att jag ska stänga av datorn, så det måste jag göra.
Sen hoppas jag att Kit kommer hem snart så han kan ringa mig..
Han är ute o åker bil med hans kompisar nu, haha.. Shit va kul.

För övrigt mår jag inte så bra, har ont i magen efter alla..
108460-1492
.. halstabletter som jag fick från Buzzador :P

Aja, måste stänga av datorn nu som sagt ;)
Puss o godnatt!

108460-1491
Pizza-och tacobuffé.. mums!

Kommentarer
Postat av: ELLINOR

Ser inte fel ut det där :)

2007-08-30 @ 11:53:10
URL: http://sharpen.blogg.se
Postat av: Rockis

trodde inte du gilla pizza :o

2007-08-30 @ 14:12:47
Postat av: Maddiie : )

Rockis: Haha, hur vet du det? :P Nja, jag är inte så jätteförtjust i det precis. Men på senaste tiden har jag ätit det lite då och då ändå :)

2007-08-30 @ 14:20:13
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: Carro

såg galet gott ut !

2007-08-30 @ 17:59:45
URL: http://acmd.blogg.se
Postat av: Rockis

Du har själv berättat det Madde. Kommer du inte ihåg i 9an på sista temadagen när vi skulle äta pizza.. du åt sallad istället :) hehe

2007-08-30 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0