♥ Rolig dag med ääälskling!

Idag har varit en jättemysig dag med Kit : ) Dagen började ju med att jag
fick massor paket, och det är ju alltid kul ! När mamma kom hem åt jag lite
med henne, sen fixade jag till mig och åkte till kinarestaurangen för att möta
Kit. Sen hängde vi med Lisa till hennes "pojkväns" hus på landet :D
Jättemysigt ställe, stor pool på baksidan o allt!
Där var vi jättelänge, för Lisa skulle tvätta fönster osv : )
Vid 5 åkte vi hemåt. Jag o Kit tog en sväng på stan.. jag köpte nya tights
som jag äälskar ! Sen köpte jag lite ansiktsrengöring och NIVEA lotion också.
Hälsade på pappa på Expert en snabbis, och då beställde Kit ett stativ
till hans kamera.. Efter det åkte vi hem till mig o vilade ett tag.
Mamma hade köpt ansiktsrengöring till mig i mjölby också, så nu hade jag
två.. haha : ) Men jag blev jätteglad ändå, för det är inte ofta jag får någonting.
Vid halv 8 gick jag o Kit ner till Varamon och åt Bakad potatis med skagenröra
Wettershall :D Jättemysigt var det ! Sen åt vi världens godaste glass innan
vi gick hemåt.

Nu ligger jag i min säng o kollar på tv.. nu är det Seinfeld och nyss såg
jag So you think you can dance : ) Är jättetrött så snart ska jag gå o lägga
mig tror jag.. imorn är det ju skola igen, och då kommer alla 2or och 3or tillbaka.
Spännande ;) Se sina gamla klasskompisar börja sitt sista år på gymnasiet,
medan jag får göra om allt igen.. KUL.

Aja :D Bäst jag går o lägger mig nu, haha.
Puss o godnatt!


Fortfarande inte hört något från gymnasieintagningen...

Kommentarer
Postat av: emma

Du får ju gå den linjen du vill och kommer gå ut med bra betyg tills du slutar trean. Nu gäller det bara att inte tappa lusten för skolan. För Maddie du kommer att klara det :) Det vet jag :)

2007-08-22 @ 08:21:45
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0