♥ Slapp-söndag!

Slapp-söndag idag : )
Kit o jag sov länge, nästan till 1.. sen la vi oss i soffan och åt frukost.
Efter det låg vi i sängen o slappade ännu mer.
Haha ja, det är väl typ det enda vi har gjort idag typ :D
Fast vid halv 6 kom Emma hem till oss ..
Hon klippte min lillebror och Kit : )
Jätteduktig är hon, båda blev hur nöjda som helst.
Sen åkte Kit till kinarestaurangen, och jag åt pizza med min familj.
Det är min söndag det :D
Nu sitter jag o leker lite i PS och läser Linda Rosings bok..
Har läst ut hela boken snart, på 2 dagar.. haha.
Rolig att läsa faktiskt : )

Men nu ska jag hoppa in i duschen,
måste ju få lite saker gjort idag iaf ;)
Puss så länge!
image1407

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0