♥ Sleeptime!

Nee nu är det nog dags att gå o lägga sig.. Börjar bli förkyld, så jag sitter här
och fryser o nyser hela tiden :P Ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket !

Har varit en mysig kväll ikväll : ) Kit kom hit vid 7, då hade han med sig
kinesisk frukt och gott kött som vi åt.. mums! Sen kollade vi på ID, haha..
Fast vi störde oss mest på människorna som var med :D Nån som såg det?
Vid 9 åkte han hem igen, och jag satte mig här.
Nyss gav jag pappa lite massage också.. lättförtjänta 50:- ;)

Men meen, sängen var det ja..
Puss o godnatt !

Jag älskar dig Kit.

Kommentarer
Postat av: caroline

haha jag såg det igen, tror fan det är fejk;P
dom som är med och gissar,de blir inte ens ledsna om de förlorar 50 000 haha:)

2007-08-28 @ 16:41:36
URL: http://karulin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0