♥ Tjejsnack v.35!

Frågor

Musik

  • Vad lyssnar du på för typ av musik och vad är det du gillar mest
    med den musiken? Jag lyssnar på nästan allt.
    Just nu lyssnar jag mest på det som spelas på radion..
    Jag äälskar gammal rock, typ Metallica eller Meatloaf :D

  • Vad lyssnade du på när du var yngre, i tonåren?
    Om du är tonåring nu, så vad lyssnade du på som barn?
    Hmm har massor gamla cd-skivor här hemma som jag fick när jag var
    12-14 år.. Typ Spice Girls, Aqua, Backstreet boys, Bubbles (haha:D) osv.

  • Finns det någon musik du inte klarar av att lyssna på? Vad, varför?
    Föör skrikig musik gillar jag inte, det är inte musik för mig..
    Opera eller klassisk musik gillar jag inte heller.

  • Nämn fem artister du har sett live/skulle vilja se live.
    5 jag har sett live: Markoolio, E-type, Per Gessle, Martin Stenmarck och
    Carola. 5 jag skulle vilja se live: Takida igen, Metallica, Justin Timberlake,
    Aerosmith
    och Erik Eklund : )

  • Har du någon autograf, vem/vilkas? Finns det någon du skulle vilja ha?
    Jag har bl.a. Markoolios och Carolas autografer i något block någonstans,
    som jag fick när jag var liten.
    Hmm, Snygg-eriks autograf skulle jag vilja ha :D

---> Tjejsnack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0