♥ Trött på allt..

Blev inte så mycket uppdatering idag som jag hade hoppats på idag..
Var i skolan till 1 halv 2, sen åkte jag hem och åt lite, sen somnade jag
och sov tills Kit kom vid 4. Jag o Kit kollade på film - She's all that..
Jättemysig film! Länge sedan jag såg den nu..
Nu på kvällen tog vi en promenad genom Varamon, sen gick jag hem
till mig och Kit hem till honom. Japp det är min tisdag det.

Skönt att det är Onsdag imorgon! Förs sovmorgon till 10, sen en lektion,
sen håltimme till halv 1 då jag ska till stan och äta på Hugo med Kit.
Efter det ska jag tillbaka till skolan för att ha Svenska, sen slutar jag : )
Kan inte bli bättre!

Några har frågat varför jag skrev att jag var nervös imorse..
Haha ja ni :D Det är så att jag och Hanna, hon som jag har varit med i skolan
den senaste veckan, var lite osams.. så idag var jag alltså tvungen
att klara mig på egen hand och lära känna de andra i klassen
för att ha någon att umgås med : ) Men det gick bra..
Jag var med Becka hela dagen, sen lärde jag känna hennes kompisar
Julia, Sara och 2 till också.. Så det var jättekul!

Mjaaa.. ska gå och borsta tänderna nu, har bestämt att jag ska vara i säng
innan 11 ikväll. Får se hur det går ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tyckte du skrev 'pissa på er' o inte 'puss...'
var tvungen att kolla två gånger :O

2007-08-29 @ 00:46:46
Postat av: elin

Tänx:) inte så svårt bara man har lite fantasi!
Vad går du i för skola? Du är i samma situation som jag, känner inte en enda på klassen! Men roligt att lära känna nytt folk:)

2007-08-29 @ 10:55:39
URL: http://elinsss.blogg.se
Postat av: eluään

Åh, She's all that är en mycket bra film :)
Tur att det gick bra på "nervös-dagen" :)

2007-08-29 @ 14:51:26
URL: http://eluaan.blogg.se
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-29 @ 16:23:12
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: emma

tråkigt att ni är ovänner :(

2007-08-29 @ 19:20:18
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0