Brygget nästa!

Jag som hade tänkt ha en myskväll ikväll, men så blir det inte.
Några kompisar som frågade om jag ville hänga med ut, så det
tänker jag göra ! Kunde inte motstå när dom sa att dom skulle
bjuda mig på en drink om jag hänger med, haha.
Har varit sugen
på någon god drink hela dagen, så det passade ju bra : )
Ska bli kul att träffa ett par gamla klasskompisar från Teknik !

Idag hade jag mina lila strumpbyxor utomhus för första gången..
Det måste vara de bekvämaste strumpbyxorna jag köpt, snygga
är dom också.. piggar verkligen upp vilken outfit som helst ;)

Nu är frågan vad jag ska ha på mig ikväll.. Hmm.
Något snyggt men ändå bekvämt får det bli : )
Synd att inte min paljettkjol från H&M har kommit än !

Aja, vilket osammanhängade inlägg haha.. Nu ska jag hoppa
i badet medan jag väntar på att maten ska bli klar, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0