Feest, yaah.

Sitter här hemma och förfestar lite med mig själv..
Jag klarar aldrig av att vänta tills festen börjar, utan brukar börja
själv någon timme innan.. med en paraplydrink såklart, haha : )
I vilket fall som helst så ska det bli jättekul ikväll :D
Har längtat till den här dagen ett bra tag nu !

Tidigare idag har jag varit hemma hos älskling.. spelat Wii och myst lite,
åt frukost hos honom också : ) Jag kan lova er att ingen slår mig på bowling,
jag är verkligen proffs på Wii alltså.. och jag har bara spelat 2 gånger !

Om mindre än en timme går bussen, så det är nog bäst att jag sätter fart nu..
Smink, hår och kläder. Som tur är har jag redan bestämt i förväg vad jag ska
ha på mig - lacktights med en svart ganska kort klänning till !
Bekvämt och snyggt. Inviger mina lacktights ikväll : )

Ha en jättebra kväll allihopa ! Puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0