Godmorgon!

Gud vad skönt att det är lördag - sova länge, vakna av att det luktar nybakat
i hela huset, sätta sig en stund vid datorn och ringa älskling
: )
Kan inte bli bättre.

Nu är min moster + kusin här, jag tror att dom vill låna mitt PS2..
Om dom nu får det vill säga, höhö.
Min moster har inte varit så snäll mot mig så varför ska jag vara
snäll mot henne liksom ;)
Nevars, dom får väl låna det jäkla playstationet.

Idag är det bara slappa som gäller, kanske blir det träning framåt
kvällen.. om jag hinner vill säga : ) Skulle vara skönt.
Hoppas att Kit ska sova här inatt också.

Nu --> Dusch!

Kommentarer
Postat av: Milla

när utserdu vinnaren till din tävling?N:)

2007-12-01 @ 12:49:04
Postat av: sofia

härligt med slappardag :)

2007-12-01 @ 13:48:25
URL: http://sollerax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0