Hahah :D

Jag måste berätta vad jag drömde inatt, haha.
En jättestöörd dröm, fast lite roligt är det allt ;)

Jag skulle åka på någon resa med halva släkten, så vi packade våra
bilar och åkte iväg. Sen sov vi på något konstigt vandrarhem innan vi
kunde åka vidare, men det är inte viktigt. När vi kom fram så såg jag att
vi var i Stockholm, haha. Jag som aldrig har varit i Stockholm tidigare
tyckte att det var skitkul. Medan släkten packade upp gick jag till ICA för
att handla mat. Vet ni vem jag träffar där? BLONDINBELLA, haha :D
Hon står o delar ut kramar för 20:- styck (som i reklamen ni vet?).
Jag ropar "Heeeej Bella!" O hon börjar springa efter mig.

Sen är vi hemma hos henne helt plötsligt.. och vet ni vart hon bor?
I en äcklig etta i någonstans som liknar ett ghetto. Jag har min släkt
med mig, och visar upp Bella för dom. Mamma och Bellas mamma
börjar tjafsa o BB håller på o tjatar om hur mycket mindre värda vi
är än henne och hennes familj. Helt plötsligt ger hon mig en örfil, haha.
Jag säger nåt åt henne o hon blir ledsen o går ut i köket.

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA sköön dröm madde

2007-12-07 @ 23:11:18
URL: http://karulin.blogg.se
Postat av: Queenie

haha okej... nån som läser blondinbellas blogg mer än ofta :)

2007-12-08 @ 12:54:29
URL: http://queeniequeenie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0