Jag ger upp !

Efter minst hundra försök att få ordning på datorn under dagen
så ger jag upp - min dator har nog sjungit på sin sista refräng..
Heter det så? haha :P
Nu får jag väl låna pappas dator i fortsättningen.
tills jag köper en ny vill säga ;) Vilket är snart hoppas jag !

Tänk om man kunde ha en så snäll storebror som min vän Carro har..
Hon fick en ny, skitsnygg bärbar dator i julklapp av honom! Avundsjuk..

Aja, nu skiter vi i datorn.

Jag har haft en trevlig fredagskväll hos en vän : )
Med god mat och mycket prat, haha. Det får vi göra om snart !
Nu är jag trött så jag ska snart krypa i säng..
Ska se lite på Ugly Betty - säsong 1, som jag fick av älskling i julklapp : )
Imorn ska vi åka till stan tidigt.. Jag ska köpa te och trosor, haha.

Sov gott allihopa ! Puss & Godnatt =)

image2012
det står maddiies.blogg.se här över för er som inte ser det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0