Juldagen !

Hej på er ! Idag är det juldagen och min moster fyller år.. så det blir att träffa
heela släkten idag med. Hade helst varit hemma och myst med alla julklappar
idag, men men.. Ska ändå bli kul att träffa kusinerna idag igen : )

Hoppas ni hade en jättefin jul igår.. Det hade jag :D Bästa julen på länge
faktiskt.. härlig stämning, massor med julklappar, god mat osv.
Fast det är liite jobbigt att man måste fira 2 gånger.. först med mammas sida
och sen med pappas - det blir ju liksom julbord, julklappar och allt i repris.
När vi promenerade hem från farmor o farfar igår så kunde vi knappt gå, haha.
Magen var så full efter all mat ! Farmor är en sån person som köper 500 olika
efterrätter ifall inte nån tycker om det ena eller det andra, haha. Så det blev
både risgrynsgröt, pannacotta (stavning?) kakor & bullar, godis o jag vet inte allt.

Inatt vaknade jag vid 3 tiden o hade så oont i magen att jag inte ens kunde röra
mig.. Jag hade somnat med alla julklappar i sängen, men jag kunde inte ens
lägga ner dom på golvet för att jag hade så ont. Läskigt, men nu är det bättre : )

Nu måste jag göra mig iordning lite eftersom mamma o pappa kommer o hämtar
mig snart .. När jag kommer hem blir det mer bloggning - ska bl.a. berätta för er
vad jag fick för fina grejer igår ;) Blir det utgång för er ikväll?


Ha en bra dag, puss puss !

Kommentarer
Postat av: Erica

Men de låter ju bra att du hade en fin jul, de hade jag med!
Ja vi kanske ses på nyår då!
Ha de bra!

2007-12-25 @ 13:59:43
URL: http://chiqoulette.blogg.se
Postat av: emma

kan du inte skriva upp allt du fick i julklapp?

2007-12-25 @ 14:14:39
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: sofia

Yes. Jag ska ut idag =)

2007-12-25 @ 18:10:30
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Matilda

Jag hade också en jättebra jul! :)

Jag ska ha flera tävlingar framöver, bla en till med samma priser, så då får du vara med istället :)

2007-12-25 @ 18:40:38
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0