Lördag !

Godmorgon ! Sitter vid pappas dator nu, för min har slutat fungera helt.
Jag bara väntade på att det skulle hända, för den har ju inte mått så bra
på sista tiden som ni vet ;) Idag ska jag försöka formatera den och se
om den blir något bättre.. annars får jag helt enkelt fortsätta att låna pappas
tills jag har råd att köpa en ny - om sådär 10 år, haha.

Idag ska jag inte göra något speciellt.. När pappa kommer hem från jobbet
ska vi åka till Maxi o handla. Jag behöver en ny foundation o sen ska vi kolla
på ett nytt Singstar, det gamla har ju gått sönder : / Efter det ska vi åka till
Burger King, hahah. Fy fan alltså ! Skräpmat, skräpmat, skräpmat..
Jag kan lika gärna flytta till Burger king ju. :D Nevars, jag är ganska nyttig
ändå.. Det kommer perioder då det blir väldigt mycket onyttigt bara,
hoppas att den perioden är slut snart ;)

Hm nae nu måste jag nog göra mig iordning : )
Blir mer bloggning i eftermiddag.
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0