Önskar att jag var 7 igen..

Fan. Har ni tänkt på hur jobbigt allt blir när man blir äldre?
När jag var liten, eller mindre.. haha. Så var vi alltid med mina
kusiner på nyår, fyrverkerierna var höjdpunkten och vi brukade
räkna ner tills klockan blev 12. Vi barn drack läsk och låtsades
att det var champagne, haha.

Nu ska man bestäma nyårsoutfit.. man ska fixa dricka, man
ska hitta någonstans att vara, man ska åka taxi in till stan,
man ska ta sig hem på något sätt.. eller hitta någonstans
att sova på natten om man inte orkar åka hem.
Fyy vad trött jag är på allt !  Egentligen skulle jag bara vilja
vara hemma.. precis som vanligt ! men man vill ju inte missa
något heller : / Och man vill ju träffa alla vänner också såklart.

Nyår -07 firas hemma hos Linus och Maria i Charlottenborg..
därefter tar vi taxi in till stan hela gänget, ser fyrverkerierna på
torget tillsammans med 400 andra påverkade människor,
efter det blir det antingen efterfest eller så åker jag hem till
kusinerna och sover.. Vad ska ni göra på nyår? : )

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vet inte vad det blir på nyår får helt enkelt se. Man måste ju inte krångla till allt så hemskt heller tycker jag

2007-12-29 @ 19:19:31
URL: http://www.metrobloggen.se/carrosblogg
Postat av: emma

jag vet inte. men vi kanske ses på torget. hehe. sen efter tolvslaget går jag och olof alltid hem till honom och myser. om vi inte ska vara i lägenheten med några killkompisar till olof. dock är de singlar :(

2007-12-29 @ 23:18:44
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh jag håller verkligen med. Själv ska jag på middag till en kompis först och sen in till stan på fest :)

2007-12-30 @ 18:59:11
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0