Paket från H&M :)

Vilken dag det har varit idag, haha.
Hade sovmorgon till 12.20 imorse som tur är, skitskönt : )
Vid 13 åkte jag o hämtade ut två paket från H&M..
min nya jacka + paljettkjolen. Love it !

Efter det åkte jag hem till Kit, fast han var på jobbet
så jag fick sitta o vänta på honom i en halvtimme..
då kom hans 90 åriga granne ut o pratade med mig, haha.
Trevlig gammal tant ;)

Nu har jag varit hemma i en timme ungefär.. fast funderar på
om jag ska åka o träna. Har väntat på att Juhanna ska komma hem
eller höra av sig, och det gjorde hon nu.. men hon hade visst redan
varit o tränat så nu ska jag åka dit själv ;)
Bloggar mer när jag kommer hem igen.
Puss puss !


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul med paket!

2007-12-05 @ 18:04:26
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0