The Rockbjörn.

Jag har funderat ett par dagar på att beställa biljetter till Rockbjörnen.
Det skulle vara grymt kul att gå på.. dels för att det kommer massor bra artiser
dit, dels för att Tokio Hotel är nominerade i flera kategorier och dels för att jag
aldrig varit i Stockholm.

En biljett kostar typ 150:- och det är ju ingenting.. men så blir det ju alla
andra kostnader med buss, mat, boende osv. och det tror jag inte att jag
har råd med tyvärr. Men vi får se : ) Nån som är på isf?

"På Hovet den 24 januari 2008 är det dags för en ny upplaga av Rockbjörnen - sveriges största musikpris!
Då ska vinnarna hyllas och 12 Rockbjörnen statyetter delas ut under en stor musikfest och gala.
Det blir liveframträdanden av bl.a. Mando Diao, Petter, Miss Li, Takida, Sahara Hotnights, Ola, September, Timo Räsinen och Sophia Somajo."

image2001

Kommentarer
Postat av: sofia

Åå nu när jag såg att Takida ska spela då vill jag också dit hehe =)

2007-12-19 @ 08:03:38
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: emma

vart kan man köpa de biljetterna? Är det på ticnet? Tycker du borde spara din pengar så du kan åka och se Tokio Hotel med Kenza.

2007-12-19 @ 08:05:21
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0