Trading the past for something new.

Det blev träning tillslut : ) 40 minuter kondition och 20 minuter styrka.
Kändes skitskönt efteråt kan jag lova !
Direkt efter träningen åkte jag hem till Kit. Vi lagade mat - pasta och
köttfärssås,
och låg i sängen och kollade på "Carolas jul " eller nåt sånt,
haha. Har varit en helt okej dag faktiskt.

Nu har jag precis kommit upp från badet.. ska sitta här en stund,
sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på One tree hill : )
Har hört att dem som är uppe sent, dvs. efter kl. 23 har större risk
att drabbas av cancer.
Hmm.. någon som vet om det stämmer?
Isåfall ligger ju jag absolut i riskzonen, jag som aldrig sover innan 1.

Godnatt : )

image1972
Bjuder på en gammal bild för att göra min bild-lösa blogg lite roligare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0