Can't sleep..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Just nu - Underkläder, Linne o grå mysbyxor.
Vad använder du just nu för skor: Bruna gympaskor typ.
Favoritfärg på kläder: Grå

Senaste person som
Sov i din säng:
Hm.. Sofie.
Du pratade med: Msn- kåt kille. Irl - Mamma.
Du delade en drink med: Typ.. Maria? Jag minns inte.
Du gick på bio med: Juhanna i Fredags ;)
Du gick på stan med: Juhanna idag..
Skällde på dig: Denice?

Senaste
Låt du hörde:
Nobody said it was easy - Coldplay
Film du såg: Linas kvällsbok..
Mat du åt: Jordgubbsfilm med sånna där fullkornsringar i.
Kram: Bra fråga.. Mamma tror jag.
Puss: Haha, det måste varit Kit eller Björn förra helgen :P
Fest: Fredags typ.
Känslan: Typ.. Trött.
Ilska: Förut, blev arg på mej själv...
Resa: Typ Sälen förra året?
Glädje: Ikväll, när jag smekte Heggson på msn-spel.. Haha.
Dröm: Jag, farfar, farmor o min bror ägde ett skepp. Fruarna i Desperate Housewifes
försökte sno skeppet så vi sköt ner dom.

Boken du läste: Matteboken.
Personen du träffade: Mamma?
Personen du pratade i telefon med: Hmm.. Mamma.
Personen du fick sms av: Jimmy kamel.
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har jag aldrig gjort.
Gången du var utomhus: Förut när jag var påväg hem från stan.
Gången du sov: Mattelektionen..
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igårkväll.


Kommentarer
Postat av: kittie

ibland drömmer jag att jag sparkar katter!

2007-02-13 @ 10:10:29
Postat av: Madde : )

wahaha

2007-02-13 @ 11:20:19
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0