Dagens ;)

Dagens frukost: 2 mackor o vitamin.
Du har på dig: Grå mysbyxor o linne.
Du blir glad när: Jag träffar mina bäästisar.
Är du kär nu: Yees.
Du blir arg när: Jag ska förstöra allt för mej själv.
Du längtar efter: Kärlek o sommaren !
Dagens låt: Tenacious D - Beelzeboss.
Dagens dusch: Ikväll : )
Dagens frisyr: Uppsatt i en sofistikerad toffs.. haha ;)
Dagens smink: Från igår : /
Dagens händelse: Hm ingenting direkt.
Dagens planer: Slappa galet.
Dagens vill ha: Kärlek !
Dagens saknad: Pussar, kramar o allt sånt där mys.
Dagens drog: Hmm.. photoshop.
Dagens tråkigaste: Har haft ganska tråkigt hela dagen faktiskt..
Dagens finaste: Vet inte riktigt..
Dagens måste: Duscha.
Dagens dricka: Cola..
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Chicken nuggets, pommes o sötsur sås : )
Dagens sjuka: Jag är ganska frisk just nu..
Dagens kärlek: Ingen o Inget.
Dagens mående: Sådär typ : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0