Goodnight ;)

Ska gå o lägga mej nu tänkte jag.. kolla på tv o läsa lite..
Kommer  troligen inte somna förrän sent eftersom jag sovit halva dagen idag : (
Ska man gå till skolan imorn?
Hmm vet inte riktigt, jag borde gå dit.. men får se hur jag mår.
Imorn ska jag försöka ta tag i mej själv igen iaf.
Äta nyttig mat o ta en promenad med Juhanna.
När man är nyttig så mår man mkt bättre, fråga mej - jag vet.

På Fredag ska Juhanna o jag på bio troligen,
Linas kvällsbok.. den har jag velat se länge : )
Sen blir det nog en baguette på Med eller utan efteråt,
Och kanske en sväng förbi pubben o hälsa på mina kameler också ;).. vi får se.

Nu blir det sängen iaf : ) Mkt rolig kväll har det varit faktiskt..
Och O.C var lika bra som vanligt - om inte bättre ;)
Men sov gott o allt sånt där! Puss puss.

Kommentarer
Postat av: kittie

helt såld på chips!

2007-02-08 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0