Jag + Dagens ;)

DITT LIV: Är inte på topp just nu, men jag jobbar på det. Jag är alltid glad
och hatar tjuriga människor.
DITT UTSEENDE: jag är 167 cm kort, blond och blå ögon.
DIN KLÄDSTIL: Haha väldigt slapp för tillfället. Oftast mjukisbyxor, ibland tights
och en klänning. Använder aldrig jeans, men det ska vi ändra på.
DITT JOBB/SYSSELSÄTTNING: Jobbar inte. Går teknikprogrammet på Carlsund.
DINA FRITIDSINTRESSEN: Slappar, sover, sitter vid datorn, festar, träffar kompisarna <3.
DITT HEM: Bor hemma med min familj i ett ganska stort hus.
DIN FAMILJ: Mamma Annette, 36, Pappa Mats, 36 o min bror, Martin, typ 13.
DITT KÄRLEKSLIV: ingen kommentar.
DINA FAVORITFÄRGER: rosa & svart
DIN MUSIKSMAK: Lyssnar på typ allt.

Dagens frukost: Lite cola light.
Du har på dig: Grå mysbyxor o Guns n' roses t-shirt + underkläder.
Du blir glad när: Jag får kramar.
Är du kär nu: Yees.
Du blir arg när: Jag misslyckas om o om igen.
Du längtar efter: Kärlek mest. Som vanligt.
Dagens låt: Muse - Starlight.
Dagens dusch: Så fort jag kommer hem från heggson!
Dagens frisyr: Äckligt.
Dagens smink: Blää. Sitter kvar sen i måndags.
Dagens händelse: Åka hem, duscha !
Dagens planer: Åka hem, duscha, fräscha till mej, kanske stan, sova.
Dagens vill ha: Kärlek !
Dagens saknad: Juhanna faktiskt : /
Dagens drog: kamel.
Dagens tråkigaste: Att lovet börjar närma sig sitt slut..
Dagens finaste: häst.
Dagens måste: Duscha.
Dagens dricka: Cola..
Dagens köp: Kanske lite nytt smink om jag kommer till stan.
Dagens mat: Pannkakor : )
Dagens sjuka: Börjar bli förkyld..
Dagens kärlek: Ingen o Inget.
Dagens mående: Det är nog ganska bra faktiskt.


I want you to want me

Kommentarer
Postat av: kittie

du vet inte hur gammal din bror är!

2007-02-22 @ 18:48:35
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0