Jag vet inte.

Waah, skönt o vara hemma igen. Ska sätta på mig myskläder o tända massor ljus.
Skit väder ute o kallt som fan. Blir en riktig slappdag idag, precis som det ska vara.

Hos tandläkaren var det lika roligt som vanligt.. men vi var ensamma där idag,
så vi slapp vänta o var klara redan på 10 minuter. Det var skönt.
Så mamma o jag fick lite tid över o gick o kollade på stan.
Jag fick ett par gråa tight som passar bättre till den svara klänningen.
Tycker det blir lite för tråkigt  med svarta tights till svart klänning.. "hej, jag ska på begravning".
Sen mötte vi Linda o gick o köpte massor god mat från Med eller Utan. Mums !
Åkte hem till Linda o åt framför tvn. Kollade på Våra Bästa år och Oprah.
Efter det badade vi Baltzar : ) Haha så gullig han är.
Jag vill ha en katt, trots att jag är rädd för dom.

Auuuu, det var det. Nu ska jag byta om o gå o lägga mej.
Otroligt segt på msn när alla andra är i skolan : /

Puss påre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0