Lan o annat skit ;)

Jag mår ganska bra för tillfället : ) Pissar inte på någon, o det är bra.
Sitter på lanet o har allmänt trevligt.
Min mage är åt helvete efter allt godis, chips, bk, nudlar, cola.. osv.
+ att det är ca 1000 grader här inne. Men det är väl så det ska vara.

Dagen har varit helt okej : ) Vaknade skapligt tidigt imorse, redan vid halv 11.
Då åt jag frukost o satt vid datorn tills mamma kom hem. Sedan blev det
slappt framför datorn i ytterligare några timmar tills det var dags att börja
fixa inför lanet. Duschade, städade o packade ner datorn o allt som behövdes.
Vid 4 tiden kom Linda o hämtade mej o skjutsade mej till heggson : )

Först fixade vi bord o skit till alla... sen när internet funkade så blev det
bara slappt framför datorn ett tag. Lite senare gick vi till Willy för att handla svull.

Passade på att äta på BK också : ) Cheese ballz o en cheeseburgare för min del.
Gick hem igen. O sedan dess har vi alla bara suttit vid våra datorer..
haha, fast de är ju det man gör på lan såå. Mkt roligt iaf.
Lite seg ibland, vilket resulterar i sånna bilder som den här nedanför ;)

Aauu, så är det. Min mage pallar inte mer.. ska sova ett tag.
Imorn är det braaaj som gäller ;) de är fresh ! haha.
Sov gott. Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0