Lööördag !

Var tvungen att gå upp tidigt idag, redan nu.. kl. 10.
Hade behövt sova mer men mamma o dom väckte mej med deras tjafs om pengar.
Blir fattigt denna månad med, speciellt för mej - 250:- har jag att leva på när allt är betalat.
O då ska jag ha råd med hårfärg också : / Usch. Hoppas jag får något jobb snart..

Efter frukosten ska vi in till stan, pappa ska ha nya skor o mamma o jag ska köpa smink.
Sen får vi se vad vi hittar på, veckohandla ska vi göra iaf... det är ganska kul : )
I eftermiddag kanske jag hänger med Jimmy kamel o Ywonne hem till Jimmy o äter
pannkakor : ) O sen skulle vi åka skridskor o se på film också.. mycket mysigt.

Huuungrig.

Nu --> Dusch !
Puss puss : )

I don't know how I feel anymore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0