Lördag : )

Idag vaknade jag upp på ett av de bästa sätten som går att vakna upp på..
Av att min pappa låg brevid o sa att vi skulle äta frukost, där efter gav mej en stor kram.
Det händer inte ofta här hemma bland alla bråk o tjafs, därför uppskattar jag det..
de få gånger det händer : ) Så idag har jag varit på väldigt bra humör.
Har även varit mkt duktig här hemma.. hjälpt mamma o pappa med massor saker,
som även det inte händer allt för ofta ;) haha.
Tvättat, diskat, bakat chokladbollar tills kvällen, städat mitt rum osv : )

Auu. Ikväll får vi gäster.. mina kusiner, mormor o morfar osv. kommer hit ;)
Mamma fyller år på måndag så vi ska fira henne.
Fast jag ska åka hem till heggson kamel efter vi ätit.. se på äcklig skräckfilm,
svulla o dricka lite med Jimmy kamel, ywonne o kanske Kit =) de är nice !

Aja, ska hoppa in i duschen nu : ) Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0