Måååndag !

Måndag idag. Har en hel vecka med ledighet framför sig.. kan det bli bättre ? : )
Idag är en riktig slapp-dag.. precis som vanligt ;)
Sov tills klockan 12 då mamma slutar jobba. Hon hade med sig mat hem som vanligt,
ingen frukost för mej alltså, här slår vi på stort direkt. Makaroner o äcklig kassler.
Hatar kassler. Efter det hoppade jag in i duschen : ) Mkt skönt !
Det är väl allt jag gjort denna dagen ungefär, haha.. Fixat lite smågrejer o sådär bara.
O nyss kom farmor o farfar hit o firade mamma ett tag, eftersom hon fyller idag : )
Trevligt trevligt.

Hmm.. finns inte mkt man kan göra. Otroligt segt sånna här dagar !
Nu kom pappa hem från jobbet, han hade med sig present till mamma.. Gulligt.
Ska väl gå ner o kolla vad det är för nåt.. efter det blir det promenad troligen.
O sen hem o slappa ännu mer.
Auuu.. så är det. Kanske skulle sätta på nån film. Fast jag har inga bra.
Jag kör på flätor idag förresten. Mitt hår är på min sida idag ;) det gillar vi.

Haha nae nu skriver jag bara massor strunt :P har väldigt tråkigt som sagt..
aja, skriver mer senare när jag har något vettigt att skriva.
Puss påre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0