Magen mår bra !

Oh min mage ! Den är fylld med muffins just nu, haha.
Eftersom det är sista dagen på månaden o jag ska vara nyttig hela mars
så tänkte jag passa på att svulla lite framför O.C. ikväll : ) Gott va det iaf.
O sen åt vi räkmackor förut också, när Pernilla var här.
En riktig svullardag idag alltså, men det gör ingenting ibland.
Jag har trots allt namnsdag idag : ) heheh. Grattis alla människor som heter Maria.

Wah, min mage är död. Jag behöver lägga mej ner o vila.
Fast först måste jag städa, det är grejer överallt i mitt rum.
O då får jag ju röra lite på mej, springa runt oså, så att maten förbränns snabbare ;)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis! Verkar som att alal heter Maria. Även jag :)

2007-02-28 @ 21:24:07
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0