Mitt i natten.

Nu har jag suttit o laddar ner/testat olika fonter i ca 2 timmar.. haha :D
Ni skulle bara se vilka coola det finns.. jag är beroende redan.
Visar bild sen när det funkar att ladda upp bilder igen ;)

För övrigt så är det Måndag nu.. första dagen på mitt nyttiga liv.
Omstart nr Enmiljonsjuhundrasextio.. ungefär. Nu är det ju lov så kanske är det lite
lättare då? Jag vet inte. Jääkligt skönt att det är lov nu iaf, perfect timing.
Skulle aldrig pallat att gå till skolan imorn, då skulle det blivit ännu mera skolking istället.
Nae, nu får jag vara hemma o slappa hur mkt jag vill : ) Det är nice !

På tisdag ska jag hem till heggson o vara med dom på deras lan, haha.
Kommer nog bli mkt trevligt ;).

Hmm..  nu ska jag fixa Carros blogg lite : ) Sen får vi se vad som händer..
Inte sova än på länge iaf .. är ju leeedig imorn ;) Älskar det ordet.
Ledig LEDIG leedig !

haha aja, puss påre.

108460-471

Kommentarer
Postat av: Emilia

Söt du är på din bild :)

2007-02-19 @ 01:56:02
URL: http://lekmark.blogg.se
Postat av: elin

vart hittar du alla dessa "fonter"?!! jag måste hitta en bättre än den jag har!

2007-02-19 @ 23:37:47
URL: http://www.elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0