Nobody said it was easy..

Ska sova nu, klockan är snart halv 2.. Skönt med sovmorgon till halv 11 imorn iaf !
Då får jag äntligen sova ut.. jag behöver det.
Har inte kunnat sova på över 1 vecka nu.
Har gråtit mej själv till sömns de senaste 3 kvällarna.. o jag vet inte riktigt vrf.
Jag mår väl inte speciellt bra just nu. Saknar pussar, kramar o mys så jag blir galen !
Usch. Idag var det fullt med folk på bussen, alla stog på varandra.. o gissa vad?
Jag blev glad - eftersom jag för en gångs skull fick lite närhet o fysisk kontakt..
Läs: p-a-t-e-t-i-s-k-t .. haha ; ) Men men, man tar väl vad man får. Eller hur?

CSI på tvn.. för läskigt för mej..
Pallar inte sånt före läggdags, ingen annan tid heller för den delen. Usch.
Ska snart gå o borsta tänderna o sedan krypa ner i sängen med min mp3..
Hoppas att jag somnar direkt.. inte ligger o tänker på allt, vilket alltid slutar likadant.
Läs ovan.

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. skulle behöva heggsons tå, men det får
det bli på Lördag istället : ) Denna vecka ska jag träffa Kit iaf, det är Fresh !
Även T, S o nån mer jag inte minns.. haha, så dålig jag är :P
På fredag skulle det blivit fest men 1. jag har inte råd med dricka.. o 2. Det var
tydligen nån sorts boys-night. Problemet är att jag är tjej. Jag får alltså inte komma.
Aja, det löser sig : )

Juhanna o jag är hårmodeller nu btw :D haha. De är nice !
Även min kusin o hennes kompisar kom med..
Skulle va kul om vi fick vara med på visning tillsammans nångång ju : )
Fast jag är lite nervös måste jag säga..
Man vill ju inte att de ska göra nåt fult med mitt hår : / Fast det gör dom säkert inte..
Då mördar jag dom i vilket fall.

Mysig kväll har det varit.. har smekt heggson på msn-spel o haft allmänt roligt,
men nu är det dags att sova : ) Sov gott, puss o gonatt.

14 dagar kvar tills Studiebidrag..

En sak fattar jag inte.. Det är 5000 personer (läs 25) som läser min blogg
varje dag.. men knappt inga kommentarer får jag : ( Det är tråkigt !

Kommentarer
Postat av: kittie

aye, jag ska kommentera massssooor.

2007-02-13 @ 07:26:16
Postat av: Madde : )

De är bra kit !

2007-02-13 @ 11:19:18
URL: http://maddiies.blogg.se
Postat av: janna

kit du kommenterar varje inlägg redan darling ;)

2007-02-13 @ 18:35:30
URL: http://wonderfulest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0