Nyklippt & trött

Home again.. o nu får jag vara hemma i hela 2 timmar innan det är dags att ge sig ut igen.
Skönt att det är fredag imorn.. den här veckan har gått sjukt fort måste jag säga.
Så onödigt av mej att åka tillbaka till skolan igen förut, jag sov ändå på hela lektionen, haha.
Aja, jag fick ju lite närvaro där iaf.. o det är väl det som räknas.

Så var man nyklippt nu också. Vet inte riktigt vad jag tycker..
Ganska nöjd blev jag, men mitt långa hår är bara ett minne : / Man vänjer sig väl.
Hon använde ett asbra schampo som tog bort alla gula nyanser.. Oh vilken skillnad det blev!
Det ser faktiskt ut som jag färgat håret, haha. Det schampot ska jag in till stan o köpa senare ;)

Efter att vi varit hos min moster o fikat så blir det promenad med Juhanna : )
Trevligt, trevligt. Får se om vi kan sola också? Behöver bli lite brun igen känner jag.
O resten av kvällen ser slapp ut.. sova tidigt ska jag göra iaf, är skit trött.

Aja, nu blir det Säng + SOLO + russin + mys.
Puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0