Ooonsdag !

Jag har trevligt på lanet.. det är sådär segt o slappt som det ska vara : )
Skulle gärna stanna ännu en natt, men det beror på om dessa spelande
kameler runt omkring mej vill ha mej kvar.
Jag är ju trots allt tjej.. och när en tjej är med kan man inte "svina" ordentligt.
Vi får se hur det blir .. ;)

Sitter här och äter godis.. min frukost. Jag är fattig o mamma skickade varken
med mat eller pengar, så vad ska man göra lix.
Har iaf kommit på att godis som någon annan köpt åt en smakar godare,
än om man köpt det själv. Mamma köpte mitt godis, och hon la därför i
hennes favoriter.. Som visade sig vara ganska gott : ) Där ser man.

Nanana, vad ska man göra.. Ganska trött på photoshop just nu faktiskt.
Aja, det blir nog lite Isketch ;) Puss påre.

Btw, vi måste få tag på han i blå tröjan !

It's over, right?

Kommentarer
Postat av: kittie

braaaj

2007-02-21 @ 17:19:33
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0