Rolig lista !

10. Kändis som jag skulle vilja äta fisksoppa med:
Victoria Silvstedt, haha.
9. Kasta jag senast i papperkorgen :
Skalet från min Ananas.
8. Tänker jag på när jag hör makaroner:
Stuvade makaroner på en tallrik.
7. Denna person kysste jag senast :
Hehe jag minns inte.
6. Så mår jag dagen efter en lyckad fest :
Skitbra, hela dagen.
5. Sveriges stolthet är enligt mig :
Vet inte riktigt.
4. Det skulle jag aldrig klä på mitt barn :
Manchester byxor :P
3. I baren beställer jag helst :
hehehe, jag är inte 18 än. Men en Pimp är gott : )
2. Det hade varit kul om X hade styrt sverige :
Carolina Gynning, haha.
1. Hade jag viljat ha i min hand nu:
1 miljon kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0