Shopping <3

Hemma ett tag. Jag skolkar inte.. neeejdå.
Denice o jag hoppade över matten o drog till stan istället. Ingen bra idé - nu är jag fattig igen. Bläää.
Att jag aldrig kan lära mej att hålla i pengarna, haha.
Köpte iaf 1 par nya hörlurar till mp3n - 99:-.. men med pappas rabatt kostade de 65:-
1 tunikaklänning eller vad man ska kalla den - skitsnygg, och kostade bara 249:- på H&M : )
O sen köpte jag SOLO också, det va nödvändigt eftersom jag ska till Linköping imorn.
Måste ju ha något att läsa på bussen vet ni ;)
Om ca 10 minuter ska jag gå mot stan..
börjar bli lite smånervös inför klippningen nu.. det blir jag alltid.
Såklart vill man bli nöjd.. o det är inte alltid man blir det.
Ska iaf köpa ett silverschamo också, ..det är bra grejer ;)
Efter klippningen ska jag tillbaka till skolan.. vi har information om projektarbete idag, usch.
Kommer säkert inte komma hem förrän vid 5 tiden :/

Men men, skriver mer senare.. nu måste jag gå o göra mej iordning.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: johaaaannaaaa

but hellooo . på lördag då? om du inte har pengar spricker vår genialiska idé

2007-02-01 @ 18:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0