Skola eller icke skola, det är frågan.

Ska man gå till skolan idag? Hmm.. Jag vet inte riktigt.
Jag mår fortfarande inte speciellt bra, ser ut som jag vet inte vad, o vi har bara "onödiga" lektioner.
Undanflykter, alla dessa undanflykter alltså.
Jag borde gå till skolan.. var inte där igår, och min närvaro är inte speciellt fin. Men jag orkar inte.
Kommer ändå bara sitta på lunar/sova mest hela dagen.
Bättre jag är hemma o laddar inför imorn, eller hur? Haha, så sämst jag är. Usch.

Aja, idag blir det mkt bloggande kan jag lova iaf ;)
Fler folk som sagt åt mej att jag måste blogga oftare, Haha.
Tänkte berätta vad jag gjort i helgen oså : ) Har varit en mkt mkt trevlig helg. Mer eller mindre.

Men men, nu blir det Te + säng + tidning + varmt täcke = skolk.
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0