Sleeptime

Ska gå o lägga mej o kolla på tv/läsa nya tidningen o tillslut sova.
Är ganska trött o har ont i huvudet : /
Behöver väl inte skriva vad jag gjort ikväll, haha. Samma som alltid.
Slappat framför datorn o ätit ananas.

Ingen skola imorn heller, kanske på Torsdag. Vi får se.
Undrar vart Juhanna har hållt hus ikväll?  Vi skulle ju tagit en promenad : /
Blev inget med det. Får se imorn istället.
Iofs har jag massor att göra imorn redan..
Ska till tandläkaren vid 11, efter det ska jag o mamma till min moster o äta mat : )
Sen lite senare kommer Pernilla hit o fikar oså. Fullt upp, men det är roligt.
O jag hoppas blogg.se funkar bättre imorn så jag blogga lite mer.

Ser även fram emot helgen, om det nu blir någonting : )

Aja, nu börjar Jay Leno...  Nu blire sängen !
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0