Söööndag !

Goood morgon ! 
Söndag idag, det är skönt faktiskt.. jag gillar söndagar, dom är så slappa.
Bara gå upp, äta frukost med familjen.. sen tchilla heela dagen : )
Duscha, lägga het ansiktsmask o ha allmänt trevligt.
Idag ska jag o Juhanna gå ut o gå också, man känner sig så fresh efteråt sen.
Mkt mer händer det nog inte idag..
Ska bara städa, o kanske plugga lite om jag orkar. Vi får se hur det blir : )
Dagens horoskop..

SKORPIONEN
24/10-22/11
Söndagen handlar mycket om ditt hem, kanske passar du på att dekorera om
eller att förändra dina planer.

Hm.. jag ska ju städa så. Det stämmer väl endel.

Nu ---> Dusch ! Puss påre.


I cried myself to sleep this night.

Kommentarer
Postat av: Christin

Japp gillar också söndagar, riktiga myspys dagar :)

2007-02-11 @ 19:47:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0