Söööndag !

Slapp-söndag it is ! Suttit vid datorn hela dagen : ) Skönt det med ibland.
Fast det känns verkligen som lördag idag.. eftersom vi inte har nån skola imorn ;)
Hoppas ni har ett trevligt lov.. alla ni som har lov. Jag har lov! Wohoo.
Michet bra start på lovet måste jag säga.. rolig o sådär lagom slapp helg har det varit.

Auuu. Idag har jag lekt i photoshop mest hela dagen.. det är kul.
När man inte har något bättre för sig vill säga ;) haha.
Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder i bloggen så jag visar senare.
O sen har jag ätit kladdkaka o grejer som blev över från igår. Mkt mums !
Snart ska jag hoppa in i duschen, o efter det ska jag lägga ansiktsmask osv : )
Kanske kolla på film o sådär om jag orkar. Finns inte mkt annat man kan göra så..

Så är det : ) Nu ---> svull i min säng framför Tv:n !
Puss puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0