Tooorsdag !

Torsdag idag.. den här veckan har gått fort.
Kanske för att jag varit hemma alla dagar.. haha. Så dålig jag är egentligen.. 
Men jag mår skit, så jag får väl skylla på det ännu en gång.
Imorn ska jag till skolan iaf : ) Har bara 2 lektioner o slutar kl. 12.. de är nice!
Hela dagen idag har bestått av slappt framför datorn som vanligt..
bråkat lite med mamma också om skolan, betyg, min framtid osv. Blää.
Mamma sa iaf att om jag slutar skolka, går till skolan även o jag mår dåligt,
så ska hon o pappa betala hela min resa till Frankrike i Maj.
Det nappade jag på såklart..
Så nu blir det no-skolking fram till sommarlovet! Haha.. vi får se hur det går.

Lite senare sen ska jag o Juhanna gå ut på en promenad : ) Det ska bli skönt.
Behöver röra lite på mej o inte bara sitta vid datorn hela dagarna.
O sen siktar vi ju in oss på Beach 2007 också, haha :P
Annars vet jag inte vad som händer riktigt : ) Ladda inför imorn.. dvs. slappa galet.

Aja, nu ska jag lägga mej i sängen o dricka te o läsa SOLO ;)
puss puss.

Kommentarer
Postat av: kittie

när man blir 18 bakar man sitt eget bröd; no skolk.

2007-02-08 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0