Tooorsdag !

Torsdag idag, och dags att åka hem. Ska bli mkt skönt..
Kan knappt vänta tills pappa kommer o hämtar mej så att jag kan åka hem o duscha.
Fy fan vad blää jag känner mej just nu.
Jag mår bättre än igår iaf, pissar inte på någon just nu.. o det är ju bra.

Igår kväll kom Aleks o Viktor hit också, michet trevligt.
Haha, vi hade väldigt roligt där ett tag ;)
Annars satt jag mest och spelade Isketch eller lekte i photoshop hela kvällen.
Jag mådde bättre igen framåt natten.. då även kamel började bli snäll igen.

Idag har det inte hänt mkt direkt.. alla packade ihop och åkte hem medan jag
låg i sängen o försökte vakna till.
Sedan gick jag upp, kollade mej i spegeln och såg hur extremt snygg jag var.
Haha usch, mitt hår står åt alla håll. Mkt nice kan jag lova ;)

Nu sitter jag iaf här och fördriver tiden tills pappa kommer o hämtar mej.
När jag kommer hem ska jag duscha det första jag gör, även äta..
är mkt hungrig eftersom jag bara levde på mackes ostbågar igår typ.
Sedan får vi se vad jag hittar på : ) Behöver åka till stan o köpa nytt smink.
S kanske skulle hänga med också ;) Vi får se hur det blir..

Nu ska jag kolla på vårnyheter hos Nelly.. finns hur mkt snyggt som helst : )
Aja, puss påre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0