Totally Ofresh : (

Idag måste vara sämsta dagen, sorry om jag gnäller så mkt..
Men det är sant.. Usch vilken dag.
Dagens horoskop..

SKORPIONEN
24/10-22/11
Månen ger dig en mycket sensuell och behaglig lördag.
Nöjen, kärlek, varm gemenskap, lyxig njutning.

Haha, det stämde ju verkligen måste jag säga..
Inga nöjen, ingen kärlek.. okej, lite gemenskap o lyxig njutning fick jag ju förut iaf.
Mina kusiner var ju här, o det var roligt : )
O sen gav min yngsta kusin, Julia, mej massage.
Rygg, nacke o rumpmassage, haha. Det var roligt faktiskt ;)

Skäms väldigt mkt över min pappa bara.. Liksom, det kommer massor folk till oss.
Är det då så smart att dricka så jävla mkt så man deckar i soffan klockan 8?
När det sitter massor folk brevid dessutom :S Störd han är.
Ska bli skönt sen när man flyttar hemifrån om några månader : )

Ganska trevlig kväll var det iaf, vi åt Burger King, kollade på tv
o körde "Vem vill bli miljonär?".
Men mestadels satt jag vid datorn måste jag erkänna :P
Jag satt vid min dator, min bror satt vid hans, o min kusin satt vid pappas.
Haha datanördar allihopa ;)

Dom åkte hem precis iaf, o jag funderar på att gå o lägga mej snart.
Klockan är trots allt kvart i 2 redan. Är ganska trött också.
O sen vill jag att den här dagen ska ta slut.

Imorn får jag se vad som händer.. ska gå ut o gå med Juhanna iaf : )
Annars vet jag inte, det är sånt som märks ;)

Aja, nu blir det faktiskt sängen.. puss o gonatt !

Det perfekta livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0