Where is the love?

Inte överdrivet mkt bloggande på sista tiden faktiskt.. Så tråkig jag är.
Men jag har haft massor o göra, så jag får väl skylla på det ;)

I torsdags var jag i skolan - hela dagen utan förseningar o skolking, det ni! -
Slutade klockan 1 den dagen, o i vanliga fall vid 3.. så det var skönt.
Åkte hem, var otroligt trött så jag la mej o sov tills typ 4. Satt vid datorn en stund.
Fixade till mej o städade.. för vid 5 skulle det komma trevligt folk till mej : )
Jätte kul var det, inte träffats på hur länge som helst ! Det får vi ändra på i fortsättningen ;)
Tog en promenad, sedan sa vi goodbye. Jag åt god mat o duschade.
Sen blev denna kväll precis som alla andra kvällar - en slapp kväll : )
Tills helvetet bröt loss runt klockan 11. Bråk, skrik osv. Han sårar mej.

Fredag - veckans roligaste dag måste det varit.
Juhanna kom till mej o sen gick vi till skolan tillsammans,
Hade trafikkunskap - en allmänt lång o tråkig, men ganska intressant lektion.
Efter det var vi i Juhannas omklädningsrum med Alex o Elin ett tag, trevliga tjejer : )
Åt mat med Juhanna, o efter det cyklade jag hemåt.
Orkade inte med samhällslektionen.

Kom hem, pratade med mamma o satt vid datorn.. spelade "Rita o Gissa" med mej själv.
Tiden gick sjukt fort o helt plötsligt var den 4. Började göra mej iordning lite smått.
Fixade Toves blogg o sådär : ) Vid halv 6 kom Juhanna o vi blev hämtade av Jimmy.
Åkte till Ming, Kits ställe o åt god kinamat. Försökte äta med pinnar, men det gick
mindre bra :P haha. Väntade tills Kit jobbat klart, då gick vi ner till O'Learys.
Där var det allmänt trevligt. Först var det bara vi 5, men sen kom Linus, Maria..
o efter det Musse, heggson, lukke o co. Michet nice.
Åt chips o smakade drinkar, Tog kort o skrattade. Det är så det ska vara.
Tyvärr så mår jag dåligt när mina vänner mår dåligt..
Juhanna åkte hem ganska tidigt.. det är synd. Promenad imorn o prata om allt?
Aja, sen satt vi mest där.. Folk började bli "smått onyktra", haha.
Runt 12 åkte vi hem : ) Smidigt att alltid få skjuts av ywonnes mamma, snäll sak.
Var sjukt trött så jag satt inte vid datorn allt för länge..
La mej i sängen för att "vila ett tag" men det slutade såklart med att jag somnade,
med kläder på o allt. Haha ;) Ge mej flera sånna kvällar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0