Alla dessa listor. Jag älskar listor.

... när jag inte har något bättre för mej.

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Mjo, en större stad eller i utlandet.
Tycker andra att du är attraktiv? Fråga inte mej :P
Dricker du alkohol? Yes.
Använder du droger? Nope
Röker du? Aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Vilket schampo använder du? Gliss - det luktar godast!
Vilken parfym använder du? Hm just nu använder jag en rosa sak.
Vilka skor använder du? Just nu ett par svarta stövlar, ibland mina vita tygskor.
Vad är du rädd för? Haha det mesta typ.
Gillar du att tvätta? Nae, mamma sköter sånt.
Gillar du berg & dalbana? Ja, det är roligt!
Bär du ett donationskort? Hm nae..

Senaste -
Filmen du köpte: Köper inga filmer.. pappa kan ladda hem dom.
Låten du lyssnade på: Irreplaceable med Beyoncé.
Personen du ringde: Jimmy kamelis
Personen som ringde dig: Hmm.. det var mamma tror jag.
Tv-program du tittade på: Americas funniest homevieos igår nångång.
Personen du tänkte på: Juhanna : )
Boken du läste: Minns inte.
Gången du badade i ett badkar: Var kanske nån månad sedan.
Gången du badade i havet: 2005 när jag var i Italien?
Saknar du någon nu? Klart, jag saknar massor med folk.
När var du i en affär senast? Igår när jag var på stan.
Mötte du någon du kände då? Haha, jodå de gjorde jag. Inga detaljer.
Har du nytvättat hår? Nae inte precis, tvättade det igår.
Vad luktar du nu? Rosa parfymen! Minns inte va den heter.. men gott luktar den ;)
Vad drack du senast? Oboy : )
Vilken färg har du på dina underkläder nu? Helsvart.
Vad för kläder har du på dig nu? Underkläder + stor t-shirt jag sovit i.

För eller emot -
Långdistansförhållande:
För. Det kan funka det också! Men jag föredrar det inte.
Utnyttja någon: Emot, såklart.
Självmord: Emot. Självmord löser ingenting.
Tonårsrökning: Folk gör som dom vill.
Att använda droger: Emot! Bara tröga saker som håller på med sånt. Trust me, jag vet.
Sex före äktenskapet: Hahah. För.
Förhållande mellan homosexuella: För.
Såpoperor: För :P Skulle inte överleva utan alla dessa skitserier.
Dokusåpor: Kollar inte på sånt skit, men har väl inget emot det.

Har du någonsin -
Gråtit över en pojke: Vem har inte?
Gråtit över en flicka: Ja, för mina tjejkompisar..
Varit i slagsmål: Naa, bara med min bror typ :P
Blivit arresterad: Hm nope
Ljugit för någon: Ja.


Antal -

Gånger ditt hjärta har brustit: Njaaa, det vet jag inte riktigt om det har.
Skivor du äger: X antal. Men jag lyssnar aldrig på dom..
Gånger ditt namn har varit i tidningen: Några stycken kanske.
Hårstrån du har på kroppen: Haha, är det meningen att jag ska räkna?
Ärr du har på kroppen: Några miljoner efter myggbett o sånt där
eftersom jag är allergisk mot sånt.

Lite ditt å datt -


Anser du själv att du är snygg?
Jag har mina up & downs.
Vem är snyggast? Det finns många snyggingar.
Har någon varit otrogen mot dig? Tror jag inte..
Hur många på din polarlista har du hånglat med? Hm, vetifan.. ett par.
Är du svårflörtad? Njaaaa, jag vet inte :P
När är du född? 15 November, 1989.
Vad har du gjort idag? Sovit, ätit frukost o suttit här.
Vad gjorde du igår kväll? Var hos min kusin som fyllde 14 : )
Vad vill du helst ha nu? Pengar ! Ohh.
Vilka är dina livsmål? Jobba med nåt kul o gifta mej med en mijonär. Typ.
Vad har du för puder? Typ Maybelline? Ne jag vet inte.. nåt budget.
Har du använt någon hårprodukt? Ja, every day.
Tycker du om dina grannar? Jodå, dom är trevliga : )
Använder du icq eller msn? MSN.
Hur många datorer finns i ditt hus? 4.
När fick du senast en present? I torsdags hos Pernilla.
Vilken är din favoritfärg? Typ rosa, rött, blått.. ne jag gillar det mesta.
Sämsta färg då? Neon o skrikiga färger.
Har du blivit hotad via telefon? Nae de har jag inte.
Har du någon förebild? Inte nån speciell.
Hur många lampor har du i ditt rum? 4.
Vill du ha barn? Ja, innan jag fyller 25.
Hur ofta loggar du in på helgon? Aldrig.
Längtar du till din nästa födelsedag? Lätt att jag gör. 18, woho!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Haha, det har hänt.
Har du rakat dina ben någon gång? Ja.
Vilka språk kan du prata? Svenska, engelska och halvbra Spanska.
Skulle du vilja ha silikonbröst? Nae inte silikon helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0