Can't sleep

FAVORIT..
plats: heggsons säng, eller framför datorn.
drog: datorn.
fordon: typ bil.
film: svårt att säga en..
serie: O.C. eller Ugly Betty
skor: Mina stövlar

BRUKAR DU..
gnälla: mjo, rätt mkt på sista tiden tyvärr :P
skrika: Nja, inte så ofta faktiskt..
drömma mardrömmar: njaa, ibland. Hatart.
hata folk: haha jo.
lita på folk: nae, kan bara lite på mej själv

VEM..
saknar du: massor folk.. Carro, kamel, mattias osv.
rörde dig sist: hm... beror på vad man menar med "rörde" :P
gjorde dig riktigt glad senast: typ Juhanna?
fick du sms från senast: Anton : )

HAR DU..
för många vänner: man kan aldrig få för många vänner..
tvångstankar: haha ja, sånna har jag hela tiden. Jobbigt!
någon annan psykisk sjukdom: nja är bara lite smått deprimerad :P
gjort bort dig rejält: vem har inte det.
bra självförtroende: naa, inte för tillfället. Men det blir bättre för varje dag..
blivit dumpad: auu.

ÄR DU..
förstående: japp.
öppensinnad: yes
arrogant: haha beror på
osäker: ibland kanske
intressant: fråga inte mej..
smart: klart ;)
barnslig: yes, de ska man vara till viss del :P
rolig: ibland, när jag vill
pratglad: haha jo.
hälsosam: för tillfället ja
ledsen: mjo
glad: utåt sett
pålitlig: jodå
filosofisk: ibland :P
svår: nae inte direkt
lätt att förföra: jag vet inte, när jag är som fullast kanske, men annars, nej.
bra på att ge komplimanger: ja det är jag
bra på att få komplimanger: japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0