Dagens ;)

Dagens frukost: Milkshake
Du har på dig: Grå mysbyxor, svart tröja.
Du blir glad när: Allt går som jag vill.
Är du kär nu: Kanske.
Du blir arg när: Hmm.. inget går som jag vill.
Du längtar efter: kärlek
Dagens låt: Placebo - Running up that hill.
Dagens dusch: Imorse
Dagens frisyr: Utsläppt, plattat
Dagens smink: Det vanliga + lånat lite av min mamma.
Dagens händelse: Kamel
Dagens planer: Slappt, kamel, tv
Dagens vill ha: Burger king
Dagens saknad: Carro :/
Dagens drog: glassar
Dagens tråkigaste: Städning
Dagens finaste: Hm.. jag vet inte.
Dagens måste: Sova
Dagens dricka: Milkshake
Dagens köp: Inget
Dagens mat: Ägg + mackor.
Dagens sjuka: Ont i huvudet
Dagens kärlek: hemligt you know
Dagens mående: jodå : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0