Dagens

Dagens låt: Hm soundtracket till Happy feet :P
Dagens dusch: Imorse + eftermiddag
Dagens frisyr: Slappt i toffs
Dagens smink: Lite mascara
Dagens händelse: Bio med Carro <3 + mitt internet funkar igen!
Dagens planer: Sola, Bio, Ugly Betty, slappa : )
Dagens vill ha: Simon
Dagens saknad: Hemligt
Dagens drog: Hm internet?
Dagens tråkigaste: Typ.. mr. idiot
Dagens finaste: Min solbränna, haha :P neger är jag.
Dagens måste: Inget direkt
Dagens dricka: Färskpressad apelsinjuice <3
Dagens köp: hmm, mjölk.
Dagens mat: Fläskfilé. O sen pasta o god sås.
Dagens sjuka: Ganska frisk för tillfället.
Dagens kärlek: Min Caroline som bjuder mej på Bio <3
Dagens mående: Det är helt okej : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0