En jäkligt lång lista..

Ärdu petig när det kommer till stavning och grammatik?
Hehe nja sådär.. lite stavfel dör väl ingen av precis.

Tror du på liv på andra planeter?
Hm liv kanske det finns, men tror att de är mest kryp o sånt isf :P

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Hmm.. tror det var mej själv jag blev arg på.

Tror du att gud är en man eller kvinna?

En man, mkt muskler o skägg o sånt.

Vad var det senaste du åt?

Chokladpudding : ) Bara för att jag är så nyttig.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Det motsatta tror jag, förutom min pappa då.. för jag bråkar jämt med han.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning, jag fick heta ett namn på M eftersom pappa heter Mats.

Gillar du senap?
Auu, men bara Johnnys senap :P

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Typ att jag ska ta tag i saker o visa alla att jag inte är så dålig trots allt.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Haha jodå de skulle vara kul.

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag somnar på rygg o vaknar på mage ;)

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nope, bara tradera o sådär.

Tycker du om att krama folk?
Älskart ;)

Skulle du säga att du är trendig?
Haha jo jag gillar sånt, hade jag haft pengar så..

Äger du en digitalkamera?
Mjo men den funkar inte längre : /


Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Haha, jag har typ aldrig sett Start wars.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Mjo, faktiskt.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Haha, minns att jag blev ledsen när jag läste nån hästbok när jag var liten.
Hästen dog, haha.

Tycker du att du är attraktiv?
Har mina stunder.

Vad är du allergisk mot?
Bara sånt där som myggorna sprutar ut. Haha :P

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det kan funka det med ;)

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött
Naa, beror på vad det är för kött/djur.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Marcus.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 tror jag - hem, cykel o skåpsnyckel.

Vilken svordom använder du mest?
Helvete.

Äger du en Ipod?
Nope, inte än.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inget nu på lovet, annars halv 7.

Hur många resväskor äger du?
Ingen, lånar alltid farmors när jag reser.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nope, använder inte det när det är varmt heller så..

Var köper du dina matvaror ifrån?
Mamma o pappa o dom köper mat lite överallt typ. Mest Östenssons.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Nae, faktiskt inte.

Vilken var den senaste filmen du såg?
HipHip Hora.

Har någon av dina vänner barn?
Nope, inte ännu..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Haha, svårt.. massor, massor kläder tror jag. + ny kamera.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hahah, någonsin? Jag får höra det hela tiden.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nae

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?

Hm nån jag bränt själv med dåliga låtar.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?

Japp.

När var senast någon stötte på dig?
Haha, jag märker aldrig sånt. Men på nyår va det ju rätt många som höll på iaf :P

Vad åt du till middag?
Lutfisk, potatis o nån god sås : )

Använder du huvtröjor?
Japp, gillar sånna.

Kan du vissla?
Haha nej. Har aldrig kunnat det..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Minns inte det isf.

Vem var den senaste som ringde dig?
Min kusin : )

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Haha det som går fortast o snurrar mest.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Självklart.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0141


Tittade du på tecknat när du var liten?
Haha, lätt. Kollar fortf. på sånt ibland.. gulliga saker.

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Haha har inte mätt precis.

Hur många syskon har du?
En bror som fyller 14.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Bara i början kanske.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Det skulle väl va Americas Sweethearts isf.

Äger du några band-t-shirts?
En.

När flög du senast?
2005, när vi åkte till Italien.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
4st.

Läser du för skojs skull?
Japp, tidningar osv ;)

Pratar du några andra språk?
Engelska o halvbra Spanska.

Diskar du din egen disk?
Never, diskmaskin!

Har du gråtit offentligt?
Det har jag säkert.

Har du en stationär dator eller en laptop?
En bärbar, men ska köpa en stationär tror jag.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Haha naa :P

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har redan en piercing i läppen.
Ska pierca mej i naveln om nån månad + Tatuera mej nångång i år.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Inte nödvändigt.

Kan du kasta macka?
Nope.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nae.

Vem går du med på Bio?
Haha Olika, kompisar oftast.

Vem var din favoritlärare?
Mattias. Ooh.

Vad har du för väder?
Just nu - mörkt o regn.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Jodå.. men inte föör mkt.

Har du en blogg?
Nej, de vet du väl.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Tror att det är Företagande eller nåt faktiskt.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll, omtänksam, rolig, gullig.. osvosv.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Haha, ja det beror ju på..
Ibland brukar jag tycka nån är snygg, o alla andra tycker han är skitful.

När sov du senast på golvet?
Förra helgen när vi hade gäster som sov i min säng.

Vilken är din favoritdrink?
Vodka sunrise

Gillar du din boende situation?
Jodå : ) Fast vill flytta hemifrån.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Typ 7 minst.

Äter du frukost dagligen?
Njaa, men oftast.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ganska så.

Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna?
Haha ja.

Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin när man gör juice. Annars banan tror jag :P

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Mjo, jag har varit sån i snart 4 år nu. Måste veta vad allt innehåller osv.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
18 ftw! :D :D Bara 310 dagar kvar nu ungefär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0