En seeg dag.

Jobbig dag idag har det varit.. seg o tråkig.
Har inte hunnit med något som jag skulle gjort : /
Bara suttit här vid datorn hela tiden.. usch.
Klart att det är skönt att bara slappa, men sånna här dagar gillar jag inte.

Fixat ny bloggdesign har jag gjort iaf : ) Ganska nöjd blev jag, den duger.
O sen har jag pratat lite med Jimmy kamel i telefon också ;).
Nu ska jag städa lite, eftersom jag inte gjort det än.. o sen blir det sängen.

Tror inte att jag ska till skolan imorn faktiskt, mår inte så bra : / men jag får se.
Så besviken på mej själv är jag : / Nya tag imorn!

Men men, orkar inte sitta här längre nu.. dags att sätta fart.
En bra helg har det varit iaf : ) Med vissa undantag..
Skönt att den är slut faktiskt.. nu ser jag fram emot nästa!
Aja, sov så gott. Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0