!"#¤%&

Blää, känner inte för någonting just nu. Mår inte alls bra.. Ont i halsen osv.
Men mest är jag irriterad på det mesta.. eller de flesta kanske man ska säga.
adshgjhg.. jobbiga fjortisar som ska hålla på. Fy fan.
Dags att jag tar tag i det här nu, så att allt löser sig.

Blev ingen träning idag, det fanns ingen som hade tid att hänga med : / Träligt.
Aja, det blev en promenad med mina föräldrar förut iaf.. det är ju alltid något : )
Och om ca 45 minuter börjar Ugly Betty.. dagens höjdpunkt, haha.
Då ska jag krypa ner i sängen.. o sen får vi se om jag orkar ta mej till datorn igen.
Såå otroligt trött på allt o alla. Typ..

Men meen, om man skulle ta något o äta kanske..
Puss&kram

Jag vill spy på dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0