Everything changes

Dags att sova nu.. är inte speciellt trött, men jag har lovat mina föräldrar att jag
ska gå o lägga mej skapligt tidigt i fortsättningen. Ibland måste jag lyssna på dom.
Såå... ska väl kolla lite på Seinfeld o sen får vi se : )
Börjar klockan 8 imorn i sporthallen, usch.. jobbigt o åka dit.
Vi ska lyssna på nån gubbe som pratar om judar o förintelsen o sådär. Intressant faktiskt.
Sen har jag vanliga lektioner tills kl. 3, o efter det ska jag till stan.
Kolla på skor o nya mjukisbyxor : )
Får se om jag o juhanna åker o solar på kvällen också, behöver bli bruun.

Yes, det var väl allt för idag då ;)
Puss and gonatt.

Du har förändrats. Inte till det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0