Freeedag !

Jag bloggade ingenting igår.. inte konstigt att jag håller på att förlora besökare.
Fast igår var jag upptagen med massor annat så jag hade inte tid..
Först skolan - o där det var väldigt roligt för en gångs skull : )
O efter det var jag på stan, köpte nya skor, mysbyxor o ett par tights...
eller ja, mamma betalade ;) Sen på kvällen var jag allmänt slapp o gjorde ingenting.
En bra dag var det iaf.

O idag då.. började med att jag försov mej, vaknade kvart över 7
o juhanna kom vid 20 över.. haha, not good. Vi kom i tid iaf : )
Hade bara en lektion idag, det va skönt.. 2 timmar lång trafikkunskap.
Men det går fortare om man sover, som jag alltid gör.
Sen stannade jag kvar i skolan med juhanna, läste tidningar i biblioteket
o åt äckelmat osv. tills pappa kom o hämtade mej ;)
Snart ska vi åka o handla lite mat till kvällen + dricka till mej.
Seen får vi väl se vad jag hittar på : )
Blir nog roligt ikväll iaf, men det skriver jag om senare.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0